Good Bowl la marca super premium y 100% solidaria

Os presentamos GoodBowl una nueva marca de pienso de calidad super premium y 100% solidario que ayuda a diferentes protectoras a alimentar a animales desfavorecidos sin coste adicional. Podrás elegir la asociación a la que quieres ayudar mediante un código promocional al realizar el pago de los productos que compres.
*Si quieres donar a Fundación Benjamín Mehnert inserta el código FBM en la casilla que te mostramos !Muchas gracias!

***********

Good Bowl the brand super premium and 100% solidarity

We present GoodBowl a new brand of super premium quality food and 100% supportive that helps different associations to feed disadvantaged animals at no additional cost. You can choose the association you want to help through a promotional code when paying for the products you buy.
*If you want to donate to the Fundación Benjamin Mehnert, insert the FBM code in the box we show you. Thank you very much!

GodBowl